Snø, snø og atter snø

23/03/2010

Det er bare det mest typiske av alt! Jeg har endelig fått en fin liten løperutine med en fin liten løperunde, kjøpt meg nye løpesko og løpetights, og hva våkner jeg opp til på min faste «løpedag»? SNØ.
Jeg hadde mest lyst til å kaste opp, skru opp varmeteppet mitt på 3 og grave meg ned under dynen for resten av dagen. Jeg angrer forresten veldig på at jeg ikke gjorde nettopp det, da dette har vært den mest meningsløse skoledagen noensinne. Men nok om det.

Bukser. Jeg trenger en ny bukse. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg kjøpte meg en ny bukse. I hvert fall ikke en ny bukse som satt noe særlig bra. Så det tenkte jeg at jeg skulle investere i i dag. En ny bukse. En skikkelig fin en. «Alle» skryter sånn av de 2skin, eller noe, buksene til Bik Bok for tiden så jeg tok turen innom, jeg forstår jo at buksene er ålreite, god pris og utrolig behagelige å ha på, men hva skjer med lang rompe med bittesmå lommer på? Rompa mi så ut som om den var 2 meter lang og 4 meter bred. » bittesmå lommer midt på rompa ser ikke bra ut. I hvert fall ikke på meg. Med det mistet jeg helt motet og kjøpte meg to tights i stedet. Så sånn ble det.

Nå venter jeg bare på velvillighet fra Altinn.no, så jeg kan gå inn å sjekke selvangivelsen min.

Dagens positive det er snart påske,og da er det lov til å spise masse godteri, drikke masse smoothies og forhåpentligvis blir det strålende vær så man kan gå lange turer i sola mens snøen smelter under skoene. Gleder meg!

Namnamnamnam!

Én kommentar to “Snø, snø og atter snø”

  1. Yvonne said

    Tusen takk for svar!:) Hmm, bra! for sims 3 er nemlig veldig aktuelt for min delxD

Legg igjen en kommentar

