Nsb, eksamen og detox

22/03/2010

Fredag 19. mars 2010 var dagen. Dagen jeg hadde pugget til som en gal, og gledet meg til å bli ferdig med. Takket være nsb og en forbanna møkka konduktør er den dagen nå utsatt til 21.mai 2010. Hurra.
Jeg orker nesten ikke gå mer inn på den saken, men den involverer eksamen, tog uten strøm, sur konduktør som bare går, andre tog som kommer og går som man ikke får blitt med, hysteri (fra min side), noen desperate mail og telefoner til HiAk, og ikke noen eksamen.

Som trøst dro jeg og pappa ut å kjøpte nye løpesko:
Jeg har allerede prøveløpt de en liten runde, og de er som å løpe på skyer. Jeg er plattfot og trenger derfor mye støtte og demping, aldri kjøpt så dyre løpesko før, men det var verdt pengene. Godt å komme hjem uten mega verk i legger og knær. Dessuten er disse skoene laget for asfalt løping, så de er perfekte til mitt bruk. Vi skal nok bli bestevenner ganske raskt.

Månedens hold deg unna er dette:
Jeg tenkte at da jeg har blitt så sunn og fresh og greier skulle jeg slå til med denne. Den smaker en slags blanding av gress og…. Gress og noe rart. Og jeg blir helt rar i munnen av den. Ugreit.

Internett har plutselig bestemt seg for å være kjempe treigt i dag, så jeg orker ikke laste opp noen flere bilder eller skrive noentingsomhelst.

Legg igjen en kommentar

