På’n igjen..

18/03/2010

Siste dagen med pugging. Faktisk siste dagen med pugging hele dette skoleåret. Herregud som tiden flyr! Nå har jeg bare tre forelesninger igjen og seks uker praksis, så er det faktisk sommerferie. Det er ganske ålreit.
Jeg skjønner ikke helt hvor tiden egentlig har blitt av, det året her har gått så fort. Plutselig har jeg bare 2 år igjen av bachelor graden min, så det går i hvert fall fremover.

Selv om det er siste puggedag før sommerferien er jeg ganske klar for å gi opp hele greia. Piagets utviklingstadier vil bare ikke sitte i hodet mitt nå. Men jeg får bare bite tenna sammen og gi det en siste sjans, jeg skal i hvert fall klare å stå. Forhåpentligvis..

Legg igjen en kommentar

